Корпоративним кліентам Unify OpenScape 4001

OpenScape 4000 — це рішення для бізнесу, в якому важлива швидкість та можливість безперебійної роботи

Корпоративним кліентам

Unify OpenScape 4002

OpenScape 4000 — це рішення для бізнесу, в якому важлива швидкість та можливість безперебійної роботи

Корпоративним кліентам

Unify OpenScape 4003

OpenScape 4000 — це рішення для бізнесу, в якому важлива швидкість та можливість безперебійної роботи

Корпоративним кліентам

Unify OpenScape 4004

OpenScape 4000 — це рішення для бізнесу, в якому важлива швидкість та можливість безперебійної роботи

Help desk

Контакт-центри

Мультимедійні контакт-центри рівня Enterprise та кол-центри для малого та середнього бізнесу

Центр обработки звонков на базе платформы Asterisk

Мультимедийный контакт-центр Unify OpenScape Contact Center Enterprise

Мультимедийный контакт центр Unify OpenScape Business Contact Center

Створення кол-центру сприятиме систематизації комунікацій з замовниками та партнерами, а також допоможе налагодити порядок у ваших бізнес-процесах.

Продукція, яку ми пропонуємо, є незамінною у ситуаціях, коли необхідно забезпечити якісну та оперативну обробку значної кількості зовнішніх контактів.

Мультимедійні контакт-центри Unify здатні обробляти всі типи комунікацій: вхідні та вихідні дзвінки, електронні листи, чати тощо. Зазвичай такі системи використовуються для організації кол-центрів у великих та середніх компаніях.

Центри обробки дзвінків на базі Asterisk пропонують унікальний набір можливостей і створюються індивідуально, з урахуванням специфічних вимог кожної компанії до кількості операторів, набору функцій та інтеграції з іншими комунікаційними системами.

Націлені на оптимізацію вашого бізнесу, наші рішення забезпечать вас надійними інструментами для встановлення ефективного діалогу з клієнтами і партнерами.