OpenScape 4000 — це рішення для бізнесу, в якому важлива швидкість та можливість безперебійної роботи
Unify OpenScape 4002
OpenScape 4000 — це рішення для бізнесу, в якому важлива швидкість та можливість безперебійної роботи
Unify OpenScape 4003
OpenScape 4000 — це рішення для бізнесу, в якому важлива швидкість та можливість безперебійної роботи
Unify OpenScape 4004
OpenScape 4000 — це рішення для бізнесу, в якому важлива швидкість та можливість безперебійної роботи
Комунікальне Підприємство «Головний інформаційно-вичислювальний центр» (КП ГІВЦ) є ключовим розробником та постачальником інформаційних систем для потреб адміністрації та комунальних підприємств Києва. В даний час КП ГІВЦ надає містянам послуги розрахунку за житлово-комунальні послуги, курує адміністрування та розвиток проекту «Картка киянина», а також ініціює нові інформаційні проекти в рамках програми «Електронна столиця».
Важливо: Послугами ГІВЦ користується переважна більшість киян, а також понад 1500 підприємств і організацій, з якими ГІВЦ співпрацює, обслуговуючи понад 900 тисяч особових рахунків.
Перше знайомство з ГІВЦ відбулося у 2009 році. Замовник звернувся до LAN Systems за заміною застарілого комутаційного обладнання.
Представлене нами рішення включало установку високопродуктивних комутаторів у ядро мережі та PoE-комутаторів для організації доступу, засноване на обладнанні HPE. Проект був розпочатий у кінці 2009 року та успішно завершений у зимі 2010 року.
Виявлені в процесі модернізації мережі проблеми з сетевою безопасністю призвели до необхідності пошуку комплексного рішення. У 2010 році ГІВЦ розпочав серйозні дослідження в цьому напрямку.
LAN Systems запропонував комплексний захист периметру на базі FortiNet. Після двох місяців тестувань рішення LAN Systems було визнано оптимальним.
У 2011 році було впроваджено рішення, що складалося з відмовостійкого кластеру NGFW та додаткового пристрою для моніторингу та аналізу мережі.
У 2012 році Комунальне Підприємство “Головний інформаційно-вирахувальний центр” (КП “ГІВЦ”) стало перед викликом, що потребував розвитку системи обчислення за житлово-комунальні послуги. Основною умовою для вирішення цих завдань було модернізувати наявну серверну інфраструктуру та системи зберігання даних (СХД).
Фахівці “ЛАН Системс” спільно зі спеціалістами ГІВЦ провели детальний аналіз поставлених завдань та розробили комплексний план модернізації. Реалізація даного рішення була виконана на обладнанні HPE.
У 2013 році керівництвом міста було ініційовано проект “Картка киянина”. Цей проект передбачав створення персоналізованої пластикової ID-картки для мешканців столиці, яка б надавала доступ до різноманітних інформаційних сервісів, спрощувала процедури отримання соціальної підтримки, а також сплати за комунальні послуги та інші потреби.
КП “ГІВЦ” отримало завдання з реалізації цього амбіційного проекту та запросило “ЛАН Системс” взяти участь у якості розробника та інтегратора власного дата-центру для забезпечення функціонування “Картки”.
Засновуючись на вимогах “ГІВЦ” та розробників ПО “Картка киянина”, “ЛАН Системс” підготував пропозицію нового дата-центру, що включала: обладнання ЛВС, віртуалізовану серверну інфраструктуру, систему зберігання даних, систему резервного копіювання, систему мережевої безпеки та систему захисту сервісів та додатків. Рішення було реалізовано на обладнанні та ПЗ HPE, FortiNet, VMWare.
Створення дата-центру було розбите на кілька етапів. У 2014 році було успішно завершено перший етап, що дозволило видачу “Карток” першим 10 тисячам городян. Протягом 2015 року дата-центр продовжував розширення, і в 2016 році другий етап проекту був успішно завершений.
Ваші дані було успішно відправлено.
Ваші дані було успішно відправлено.
Ми зв'яжемося з вами протягом 60 хвилин.
Ваші дані успішно відправлено.
Ми зв'яжемося з вами протягом 60 хвилин.
отримати документацію
Залишіть ваш e-mail, ми відправимо вам технічну документацію по продукту
отримати брошуру
Залишіть ваш e-mail, ми надішлемо вам технічну документацію по продукту
Безкоштовна консультація
Залиште свої дані, і ми зв'яжемося з вами протягом 60 хвилин.
help desk
Якщо ви є клієнтом LAN Systems, ви можете задати питання або оперативно вирішити проблему через Helpdesk.
Зв'язатися
з LAN Systems
Телефон +38 (044) 206 42 80
E-mail info@lansys.com.ua
Надіслати повідомлення